نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4516
-
الف
+

«لاله صبوری» چگونه وارد دنیای بازیگری شد؟

در این گزارش نگاهی انداخته ایم به کارنامه هنری «لاله صبوری» بازیگر سریال درحال نشر «بزرگمرد کوچک».

به گزارش آی فیلم2،  «لاله صبوری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران، سال 1346 چشم به جهان گشود. 

لاله صبوری در خودرو تهران 11

بانو صبوری نخستین بار در سال 1375 در 29 سالگی در سریال «خودرو تهران 11» به کارگردانی «مرضیه برومند» ایفای نقش کرد.

لاله صبوری جنگ 77

وی در سال 1377 در سریال «جنگ 77» مهران مدیری به ایفای نقش پرداخت و با هنرمندان پرآوازه ای چون «سروش صحت» «حمید برزگر» و «عارف لرستانی» همکاری کرد.

لاله صبوری در شوخی کردم

گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال «شوخی کردم»بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای لاله صبوری محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون «امیرحسین صدیق»، «سیروس گرجستانی»، «ثریا قاسمی» و «فتحعلی اویسی» را تجربه کرد.

لاله صبوری در معراجی ها

لاله صبوری در سال 1392 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 2 سریال  «معراجی ها» به کارگردانی «مسعود ده نمکی» و «شوخی کردم» مهران مدیری خود را به مردم معرفی کرد.

با اینکه لاله صبوری را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. لاله صبوری علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان مجری نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر لاله صبوری در حرفه‌ مجری گری، برنامه دست پخت های خودمانی 3 است.

لاله صبوری

«دوقلوها»، «این زمینی ها»، «کمربندها را ببندیم»، «خانه ای روی تپه»،« چرخ فلک» و «لژیونر» از دیگر آثار تلویزیونی بانو صبوری می باشد.

گفتنی است سریال «بزرگمرد کوچک» با نقش آفرینی لاله صبوری هم اکنون از شبکه آی فیلم2 درحال نشر می باشد.

لاله صبوری در سریال بزرگ مرد کوچک

او در این سریال نقش مادر متعلمی هوشیار و کنجکاو به نام «علیرضا» را بازی می کند که گاهی افراط او در تحقیق و کنجکاوی، سرمعلم و معلمان مکتب را دچار مشکلاتی می کند و...

لاله صبوری

بینندگان آی فیلم2 می توانند این سریال را در ساعت 16:00 به وقت کابل، 15:00 به وقت تهران  و 16:30به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

تماشای سریال «بزرگمرد کوچک»

ب م

نظر شما
ارسال نظر